كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
رويدادها
زمان ديجيتال
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
همايش ها
ورود




1396/8/3 چهارشنبه مراسم ویژه ورودی های جدید و استقبال مهر 96 در دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد یکم آبان همچون سالهای گذشته دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد پذیرای دانشجویان جدید ( ورودی 97/96) در یک فضای پر نشاط و صمیمی بود.
 معارفه و توجیه آئین نامه های آموزشی در سالن اجتماعات دانشگاه و برپایی نمایشگاه غرفه های انجمنهای علمی و کانونهای فرهنگی به منظور معرفی انجمنهای علمی و کانونهای فرهنگی فعال دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد بود.
فرماندار محترم شهرستان، آقای مظفر نجفی و دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان میهمانان ویژه مراسم استقبال مهر بودند که به همراه دکتر آیت رئیس دانشگاه، به بازدید از غرفه دست آوردهای انجمنهای علمی و کانونهای فرهنگی فعال پرداخته و سپس با حضور در فاز 2 موارد طراحی و اجرا شده در سال جاری از جمله پیست دو میدانی، محوطه سازی، و آسانسور آنرا با چیدن روبان افتتاح نمودند.
     دکتر آیت در ادامه افزود: دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد از بهترین دانشگاه های پیام نور کشور است، که این را می توانید به استناد به آمار و تحقیق به نتایج آن برسید، بدنه هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد قریب به بیست نفر هستند در رشته های مختلف و این دانشگاه از قدیمی ترین دانشگاه های پیام نور کشور است یعنی قبل از انقلاب به نام دانشگاه آزاد ایران و سپس تبدیل شده است به دانشگاه مکاتبه ای علامه طباطبایی و پس از آن به عنوان اولین دانشگاه های پیام نور کشور فعالیت خود را ادامه داده است.  
     دکتر آیت در مورد مزایای دانشگاه پیام نور گفت: منابع درسی پیام نور در کل کشور در همه رشته ها یکسان است و به همین دلیل معدل در دانشگاه پیام نور منصفانه تر و قابل استناد تر است و همین امر باعث می شود که از لحاظ کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور متفاوت با سایر دانشگاه ها باشد و از طرف دیگر کتابهای پیام نور توسط استادان پیام نور و به صورت خود آموز تهیه می گردد و این باعث ویژگی خاص این دانشگاه یعنی اجباری نبودن حضور دانشجو در کلاسهای تئوری است.
     دکتر آیت همچنین اشاره کرد: دانشگاه پیام نور  تقریبا به اندازه کل دانشگاه های کشور دانشجو دارد. یعنی یکی از بزرگترین دانشگاه های دولتی کشور است.
     رئیس مرکز نجف آباد همچنین به فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه اشاره کرد و ضمن توصیه به دانشجویان جدید مبنی بر اینکه در ابتدای راه تحصیل حتما در انجمنهای علمی و کانونهای فرهنگی دانشگاه فعالیت داشته باشند گفت : این تشکلهای دانشجویی فضای مناسبی است که اگر برای آینده خود نیاز به مهارتهایی دارید که در سرفصل دروس دانشگاه پیش بینی نشده است از این طریق به صورت فوق برنامه فراهم می گردد دومین نکته استفاده از امکانات ورزشی و فوق برنامه دانشگاه است مثل سالنهای ورزشی تیمی و غیر تیمی و فضای دایمی نمایشگاهی، کتابخانه دانشگاه که با بیش از 35 هزار جلد کتاب از غنی ترین کتابخانه های دانشگاه پیام نور است.
     رئیس دانشگاه پیام نور نجف آباد در پایان سخنان خود ضمن ابراز خوشحالی خود از حضور دانشجویان جدید در مرکز نجف آباد و آرزوی موفقیت برای ایشان گفت : ان شاء الله ورودی های شما از دانشجویان پر انرژی و فعال این دانشگاه باشند .
     دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان نیز که از میهمانان ویژه این مراسم بودند خطاب به دانشجویان جدید گفت: اگر از همین ابتدای راه خوب تشخیص بدهید و خوب برنامه ریزی بکنید مهم نیست در کدام دانشگاه قبول شده اید بلکه با این رویه شاهد نتیجه قطعی یعنی موفقیت خواهید بود. بنابراین با توجه به اینکه هیچ کس از موفقیت رویگردان نیست و همه برای موفقیت تلاش می کنند، من این توصیه را به شما می کنم که قدر این موقعیت ها را بدانید و با برنامه ریزی درست و راهنمایی های خوبی که همکاران ما در دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد می کنند بتوانید در پایان شاهد موفقیت خود باشید و وارد مراحل بعدی تحصیل، زندگی و کار بشوید.
     عضو هیات علمی مرکز نجف آباد در ادامه گفت : اولین     دکتر کاظمی ضمن ابراز اینکه یکی از عوامل بازدارنده در رسیدن انسان به اهداف و پایین آورنده انگیزه انسان استرس است در مورد مراقبت در برابر این مسئله گفت: اگر در طی روز و بدون دلیل مشخص دارای اضطراب بالایی هستید حتما باید با یک مشاور صحبت کنید و با توجه به هزینه های بالای مشاوره در خارج از دانشگاه، مرکز مشاوره دانشگاه با اساتید مجرب آماده مشاوره به دانشجویان عزیز می باشد و در حیطه های مختلف فردی و خانوادگی به دانشجویان مشاوره می دهد و سفارش من به دانشجویان این است برای اطمینان از وضعیت سلامت خود حتما یکبار به دفتر مشاوره دانشگاه مراجعه و یک سری تست هایی را از منظر خودشناسی انجام بدهند .
     دکتر کاظمی همچنین اشاره کرد: جدای از مشاوره هایی که در مرکز مشاوره دانشگاه ارایه می گردد انواع کارگاه های روانشناسی در حیطه های گوناگون ممکن است نیاز داشته باشید از طریق انجمن علمی تخصصی رشته های گوناگون مثل دانش افزایی ها، انواع مهارتها در رشته های گوناگون قابل اجرا هست که به مراتب با هزینه های پایین تر از کارگاه های خارج از دانشگاه برگزار می گردد و لازمه استفاده از این کارگاه ها این است که حتما با انجمنهای علمی تخصصی رشته خود ارتباط و همکاری باشید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر