كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
رويدادها
زمان ديجيتال
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
همايش ها
ورود




1396/8/3 چهارشنبه مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز کاشان مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود به همراه مراسم رونمایی ازطرح رفاه کارت دانشگاه پیام نورمرکزکاشان برگزار شد.  در این مراسم معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان به تشریح دستاوردهای دانشگاه پیام نور مرکزکاشان در طول یک سال اخیر و امتیازات دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاهها پرداخت . دکتر محمد رضا جلالی دانشجویان حاضر در جلسه را به انس بیشتر به نهج البلاغه و استفاده صحیح از فرصت فضای مجازی دعوت کرد .
رونمایی از طرح رفاه کارت دانشگاه پیام نور کاشان بخش ویژه این مراسم بود که باحضور دکتر جلالی و دکتر مناقب رئیس دانشگاه پیام نور مرکزکاشان صورت پذیرفت و یک کارت رفاه به صورت نمادین از سوی دانشگاه پیام نور کاشان به دکتر جلالی اهدا شد.
لازم به ذکر است طرح رفاه کارت برای اولین بار از سوی دانشگاه پیام نور مرکز کاشان در سطح دانشگاههای پیام نور انجام گرفته است .دراین طرح دانشگاه پیام نور مرکز کاشان با عقد تفاهم نامه همکاری با موسسات و اصناف سطح شهرستان کاشان امکان خرید کالا و خدمات ارزان ترو با کیفیت را در دسترس دانشجویان ،کارمندان و اساتید خود قرار می دهد.شایان ذکر است تاکنون بیش از 1200 دانشجو و استاد این دانشگاه در این طرح عضو گردیده اند و ازمزایای این طرح بهره مند شده اند.
دراین مراسم مدیران آموزش و فرهنگی دانشجویی مرکز به تشریح آیین نامه های آموزشی و دانشجویی پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر